HAHAAH!

Ha-ha-ha Jag kan inget annat än att kväva fram ett skratt efter den där bilden!'

Och dessutom läste jag denna galenskap från Fanny "imorgon blir det träning igen" är du dum !?
Vi har gymmat en gång, EN GÅNG, enligt 9 år i skolan och 2 månader på gymnasiet är vi då nybörjare och att fullständigt attakera gymmet på formtoppen genom att vara där i 1,5 timme vilsna som vi var, borde räcka för åtmonstonde denna dagen också !
Dessutom har "våra" kroppar vilat så mycket sen vi slutade på fotbollen att du inte kommer få en snygg mage, inga kramparmar och du och Erica som får ont i rumpan av att sova kommer verkligen ha ont sen.
Det hjälper inte att träna idag, eller jo om du njuter av att "döda" din kropp ?

Därför vänta tills imorgon, enligt mina order, eller vänta träning på tisdag var det (Y)

Nus ka jag göra mig i ordning klockan är ändå inte ens ELVA.
Puss Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0