HÄRLIGT

Härligt att se att Fanny iaf skriver inlägg ibland :D

Idag är jag jättetrött !
Blev lite galet igår som Fanny sa så jag behöver inte säga mer.. (;

Och idag drog Fanny upp mig jättetidigt för att vi skulle titta på hennes mammas fotbollsmatch, men tydligen hade hon fel tid och när jag väl kom fram ja då tog matchen slut. Det kallas TIMING !
Fast dom vann iaf matchen och jag var med Fanny och Erica en stund innan jag CYKLADE :O hem. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska snart titta på en film och efter det en till och sen tror jag att jag tittar på en till och har jag inte somnat ser jag fler.
Med andra ord EN UNDERBAR LÖRDAG.

Älskar Fanny och Erica och många fler, men dom är lite speciella.
Stina


Mina ögon har en knäpp nyans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0