hello!

Jag både hatar och älskar måndagar! Hatar gör jag för att det är just måndag, heel vecka i skolan, helgen är slut osv osv. Älskar den gör jag för att vi inte brukar ha ngra läxor till denna dag och eftersom vi har teknik på måndagar.! Egentligen hatar jag teknik, men våra lektioner är så satans roliga att man flabbar sig igenom hela lektionen ! (skojar inte!)

Idag har jag såklart varit i skolan men en liten Elin som kom på besök. Mycket trevligt (Y) Efter skolan hade jag möte med konfamänniskorna, vet inte vad jag ska kalla dem. De är kristna människor som är ledare för en grupp barn som ska konfirmera sig, en sån är jag :)

Mötet varade bara i lite drygt en timme och därefter drog jag hem till min fina och efterlängtade tv! :D Men vi kunde bara dela sällskap en liten stund för nu väntar min tråkigt läxläsningskväll. Biologiprov imorgon är ingen höjdare . :/

För övrigt har vi fått våra fina skolfoton, fanny är mycket glad över det! Och lyckligtvis gapade jag inte på fotot eller såg allmänt flummig ut. Jag kan tom tas för en normal peron. Yey, foton lurar! :D

Puss
Fancy


Kommentarer
Postat av: Mamma Mimmi

Det heter inte "peron". Det heter "päron".



Kram mamma Mimmi svensklärare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0