Hell's kitchen! ;D

Stackars lilla Stina som dargit på sig en REJÄL förkylning IGEN! Blir den människan aldrig frisk eller?! :O
Tur att vi har en frisk bloggare ialf!

Idag mår jag bra eftersom det är underbara DH ikväll! Wiho! Dessutom har jag avklarat ett hemskt biologiprov om matspältning, andningsorgan blablabla osv innan idag. *Lättad*
Även mina 2 månaders försenade böcker är nu återlämnade på bibblan. Tråkigt nog hade bibblan redan stängt när jag hade slutat, så jag kunde tyvärr inte gå in och lämna tbx de försenade böckerna. Skit också... ;)

Efter jag kommit hem från bibblan såg jag på Hells kitchen, som faktiskt är mycket roligare än det låter. Det finns tex en deltagare som är en tjock asiat och vars ändå färdighet är att han kan laga nudlar och vårrullar. Denna man börjar gråta ungefär var femte minut! (Ingen överdrift)!
De han grät för idag var för att:
*han råkade säga sitt namn fast att det stod på namnbrickan.
*Han kände sig yr.
*Han tyckte att Gordon Ramsey var elak.
*Han råkade svära, vilket inte alls var likt honom.
Osv. Han kunde inte ens rensa en fisk...Ändå blev han inte nominerad för utslagning, utan har fått stanna kvar nu i 3 avsnitt utan att ha gjort en siffra rätt. Mycket intressant bedömning...De vill väl inte göra honom ledsen...xD

Nu ska jag hoppa in i duschen! Åh vad mysigt! :D

Puss
fanny


Kommentarer
Postat av: Mamma Mimmi

Jag vill bara påpeka att man inte behöver GÅ IN och lämna in de försenade böckerna på bibblan. Även om jag förstår att du kände det på sin plats att be om ursäkt och förklara att din dyra moder överhuvudtaget inte har någon inblandning i de slarvgener som uppenbarligen har studsat in i din DNA-uppsättning.



Det var fint tänkt.



Jag hoppas emellertid att du såg den stora skylten "BOKINKAST" som sitter till höger om entrén...



Kram

mamma MImmi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0