Meeeeeedlidande!

Ja efter fannys medlidande mår jag nu otroligt mycket bättre !
Eller inte.

Hemma idag igen eftersom det kändes som om min förkyldning var lite starkare än mig själv. Har iaf lovat mamma att hälla i mig en massa c-vitamin för att jag inte ska vara sjuk så ofta och det löftet försöker jag uppfylla just nu. Inte lite hon begär av en sjuk människa !

Min syster försöker bara få mig att känna mig sämre för "Molle kan inte vara själv, stina du låter inte alls bra, du borde verkligen vara hemma, ohooo du har feber också, gud stackars människa. Tänk så smittar du, mamma, pappa hon kan inte gå till skolan, jag strycker molleproblemet från min lista." Tur att man har en sån snäll syster som tar hand om en.. SUCK !

Här kommer dagens roliga bild, för tro inte att jag glömt mitt löfte, dock kör vi en miniatyr idag ! ;)



Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0