Natt!

God kväll/natt!

Jag har precis kommit hem från en lite (minst sagt) halvgalen kväll hemma hos Matilda med tjejerna! Vi såg på idol, såg på film, ...slogs ..(no comment please) och kastade kuddar! Det var kul, men galet :)

Nu är jag väldigt trött! Men eftersom vi har 987789342 ton läxor till på MÅNDAG sitter jag uppe halv 2 på natten och gör läxa. Känner mig helt överambitiös eller så har jag bara dålig planering, Jag föredrar det första alternativet :) Därför ska jag fortsätta på mitt bildarbete nu, elr nej, BÖRJA på det. Jag har nämligen glömt hela arbete i skolan och eftersom det ska redovisas första lektionen på måndag, känns det som om jag bara får bita i det ura äpplet och börja om från början. Kul.
Jag måste börja använda min kalender mer...

God natt!
fanny , elr Fanny (ett tips är att aldrig skriva sitt namn med liten bokstav på prov, man riskerar att få det upptryckt i huvudet av svenskläraren då. I've been there, done that)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mimmi

Jag har idag tjänat min första intäkt på bloggande. Jag har kommit på att man kan erbjuda sig att skriva fint och smickrande mot mutor. Idag kom jag därför hem med ett jättefint, stort grekiskt bröd som jag fick mot att jag höjde en av spelarna till skyarna i matchen jag själv spelade. Den jag råkade skicka en av motspelarna till sjukhuset med benbrott i.



Jaja, är man säkerhetschef, måste man vara tuff och stark. Det säger sig själv.



Puss, minibabes!

Mamma Mimmi

2009-10-17 @ 15:39:06
URL: http://sakerhetschefen.blogspot.com
Postat av: Mamma Mimmi

Och en sak till:



Jag blev VÄLDIGT glad att stinafancy kom och tittade på mina diffusa försök på fotbollsplanen idag. Stina, rektorn på Stora Hammar, kände att ni var tjejer som fokuserade på de rätta värdena i livet. Smink, handväskor och snygga skor, alltså. Vet inte hur ni lyckades kommunicera ut detta under fotbollen, men på något sätt gick det fram att ni är av det rätta virket. :-)



Jag blev jätteglad att ni kom och det var fler än Eriks pappa som trodde ni var mina döttrar båda två. Till slut sa jag att det var så. Jag känner ju ändå fröken Alderin så pass att det inte är helt osant. :-)



Kram på er!

Glad mamma Mimmi

2009-10-17 @ 19:13:55
URL: http://sakerhetschefen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0