VINTERVÄDER!

Snacka om att det är kallt ute ! Jag känner mig som en eskimå när jag går runt i min tjocka vinterjacka, halsduk, mössa och vantar, men vad gör man inte för att bli frisk?

Nu laddar jag upp med kanel/äppelbullar och oboy inför mammas pojkar ikväll. Jag gillar den serien, onödig men rolig och sånt behöver världen enlig MOI ! ;D 

Matteprovet idag kändes faktiskt riktigt bra,.. hoppas det gick bra också annars är det synd om mig. Engelskprov imorgon och då jag har fokuserat på matten 110% denna veckan måste jag lära in 250glosor nu ikväll. Önska mig lycka till. 

Puss Stina 

Kommentarer
Postat av: Mamma Mimmi

Hej! Idag när jag körde bil visade termometern i bilen att det var -25 grader ute. När jag kom till Skanör, hade våren kommit, då var det -14 grader. Enligt bilen, alltså.



Nu har jag bytt bloggsite. Ny adress är http://sakerhetschefen.blogspot.com



Bara så ni vet... :-)



Kram barn

Mamma Mimmi

2009-10-15 @ 20:51:11
URL: http://sakerhetschefen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0